کاهش کراتینین بالا: شش راه حل های طبیعی
نوشته شده توسط : rshaole

کاهش کراتینین بالا: شش راه حل های طبیعیکراتی نین یک محصول متابولیسم عضله و گوشت در بدن انسان است، در شرایط عادی، از طریق سوخت و ساز بدن از کلیه ها، بیش از حد از کراتینین در ادرار دفع، اما به محض آن که کلیه های آسیب دیده نمی توانید از کراتین اضافی خلاص شوید.

از آنجا که کراتینین بیشتر درجه ای از آسیب کلیه باقی می ماند در خون، باعث کراتینین بالا، کراتینین بالاتر از ارزش.

به منظور به طور موثر کاهش کراتینین سرم، و غیره، ما شش درمان های طبیعی معرفی به کاهش کراتینین بالا، به امید شما کمک می کند.

1. مصرف گوشت را کاهش.

مصرف کمتر گوشت، بدن تولید کراتینین کمتر خواهد بود ارزش هایی کراتینین در خون کاهش می یابد. به طوری که ما می توانیم مصرف گوشت به منظور به طور موثر کاهش کراتینین را کاهش دهد.

2. حفظ تعداد کم پروتئین با کیفیت بالا.

سطوح پایین رژیم غذایی با پروتئین بالا به کاهش کراتینین بالا یک درمان موثر طبیعی در داخل بدن است، همانطور که در زندگی روزمره، شما نیاز به محدود کردن مصرف غذاهای پروتئین با کیفیت پایین، مانند: سویا، لوبیا، زرده تخم مرغ، آجیل، و غیره. شما می توانید بهترین محصولات، که در پروتئین با کیفیت غنی هستند، مانند سفید تخم مرغ، شیر و غیره داشته باشد.

3. نوشیدن مقدار زیادی آب.

نوشیدن مقدار زیادی آب در حمایت از کراتینین و سایر دفع سموم، رقیق خون و کراتینین خون بالا را کاهش می دهد.

با این حال، اگر شما ادم یا فشار خون بالا، شما باید برخی از آب می نوشند.

4. اجتناب از جنبش قوی.

جنبش قوی خواهد سوخت و ساز بدن از عضلات بدن را تسریع می بخشد، و در نتیجه افزایش موقت در کراتینین. بنابراین، اجتناب از جنبش قوی می تواند تشکیل کراتینین را کاهش دهد، کراتینین بالا پایین تر است.

5. چای گزنه.

با نوشیدن یک یا دو فنجان چای گزنه در روز کمک می کند تا به کاهش کراتینین بالا. چای گزنه با تغذیه کلیه ها، بهبود عملکرد کلیه، کاهش عملکرد کراتینین بالا. اما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، چای گزنه مناسب است، بنابراین، قبل از چای، شما باید یک دکتر یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

6. طب چینی.

طب چینی روش سنتی از درمان است،

از جمله طب سنتی چینی، طب سوزنی، طب چینی حمام، و غیره، آنها می توانند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد و آغاز خروج زباله های اضافی و سموم از کلیه ها از بدن، در نتیجه کاهش کراتینین بالا، تنظیم تعادل بدن است.

من امیدوارم که شش راه حل های طبیعی می تواند برای شما مفید است،

اگر شما هر گونه سوال، و یا می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیوی می تواند ما را از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: